Skip til hoved indholdet
    Hjem Nyheder Invitation til temamøde om offentlige tilbuds økonomi

Invitation til temamøde om offentlige tilbuds økonomi

Invitation til temamøde om tilbuddenes økonomi

Socialtilsyn Midt inviterer til temamøde om offentlige tilbuds budget og årsrapporter. Temamødet afholdes den 2. september 2025 virtuelt.

Formål med mødet

Hovedindholdet i socialtilsynets oplæg vil tage udgangspunkt i tilbuddenes budget og årsrapport. Der kan komme yderligere punkter på dagsorden, der relaterer sig til økonomi generelt.

Tilrettelæggelse af temamøderne

Temamødet er virtuelt.

Virtuelt møde for offentlige tilbud

Dato: 2. september 2025

Tidspunkt: 9 – 11.30

Tilmelding

Tilmelding skal ske via nedenstående link.

Sidste frist for tilmelding er den 24. august 2025. Ved tilmelding bedes I angive Navn på deltagere, mailadresse samt navn på det tilbud tilmeldingen vedrører.

Øvrig information

Endelig dagsorden for mødet udsendes efter tilmeldingsfristen til de tilmeldte mailadresser.

Vær opmærksom på, at mailen kun sendes til aktive tilbud på Tilbudsportalens kontaktmail og abonnenter af Socialtilsyn Midts nyhedsbreve. Det betyder, at hvis du som modtager af denne mail vurderer, at temamødet er relevant for tilbuddets revisor, ekstern bogholder eller stabsmedarbejder i en region eller kommune, er det vigtigt, at du videresender denne mail til relevante samarbejdspartner eller medarbejdere.

Har du som tilbud eller tilbuddets økonomikonsulent ønsker eller forslag til dagsordens punkter er du velkommen til at fremsende disse til martin.madsen@silkeborg.dk senest søndag den 24. august.

Det er gratis at deltage i temadagen.

Hvis I har spørgsmål forud for mødet, er I velkommen til at kontakte økonomikonsulent Martin Madsen via mail: martin.madsen@silkeborg.dk.

Med venlig hilsen

Socialtilsyn Midt

Tilmelding:

Tilmelding til temamøde om offentlige tilbuds budgetter og årsrappporter

Socialtilsyn Midt
Papirfabrikken 38
8600 Silkeborg