Invitation til temamøde om offentlige tilbuds økonomi
Invitation til temamøde om tilbuddenes økonomi
Socialtilsyn Midt inviterer til temamøde om offentlige tilbuds budget og årsrapporter. Temamødet afholdes den 2. september 2025 virtuelt.
Formål med mødet
Hovedindholdet i socialtilsynets oplæg vil tage udgangspunkt i tilbuddenes budget og årsrapport. Der kan komme yderligere punkter på dagsorden, der relaterer sig til økonomi generelt.
Tilrettelæggelse af temamøderne
Temamødet er virtuelt.
Virtuelt møde for offentlige tilbud
Dato: 2. september 2025
Tidspunkt: 9 – 11.30
Tilmelding
Tilmelding skal ske via nedenstående link.
Sidste frist for tilmelding er den 24. august 2025. Ved tilmelding bedes I angive Navn på deltagere, mailadresse samt navn på det tilbud tilmeldingen vedrører.
Øvrig information
Endelig dagsorden for mødet udsendes efter tilmeldingsfristen til de tilmeldte mailadresser.
Vær opmærksom på, at mailen kun sendes til aktive tilbud på Tilbudsportalens kontaktmail og abonnenter af Socialtilsyn Midts nyhedsbreve. Det betyder, at hvis du som modtager af denne mail vurderer, at temamødet er relevant for tilbuddets revisor, ekstern bogholder eller stabsmedarbejder i en region eller kommune, er det vigtigt, at du videresender denne mail til relevante samarbejdspartner eller medarbejdere.
Har du som tilbud eller tilbuddets økonomikonsulent ønsker eller forslag til dagsordens punkter er du velkommen til at fremsende disse til martin.madsen@silkeborg.dk senest søndag den 24. august.
Det er gratis at deltage i temadagen.
Hvis I har spørgsmål forud for mødet, er I velkommen til at kontakte økonomikonsulent Martin Madsen via mail: martin.madsen@silkeborg.dk.
Med venlig hilsen
Socialtilsyn Midt