Tilbudsportalen
Som plejefamilie er I forpligtet til at oplyse, hvis der sker ændringer, der har indflydelse på jeres plejeforhold. F.eks.:
- Hvis I flytter
- Hvis I bygger
- Hvis I får et nyt plejebarn
- Ændring i antal pladser
- Ændring i jeres familiære forhold
I skal selv indberette alle de ændringer, som sker i jeres familie på Tilbudsportalen. De indberettede oplysninger godkendes af Socialtilsyn Midt og vil efterfølgende være synlige på Tilbudsportalen. I skal ligeledes som minimum opdatere jeres side på Tilbudsportalen forud for anmeldt, og efter et uanmeldt tilsyn.
Socialtilsyn Midt er forpligtet til at påse, at de indberettede og offentliggjorte oplysninger om den enkelte plejefamilie er i overensstemmelse med de faktiske forhold. Bliver Socialtilsyn Midt opmærksom på, at en plejefamilies oplysninger på Tilbudsportalen ikke er korrekte i forhold til de faktiske forhold, er Socialtilsyn Midt forpligtet til at gå i dialog med plejefamilien om at få ajourført oplysningerne på Tilbudsportalen.
Tilbudsportalens support
Oplever I tekniske problemer i forbindelse med udfyldelse af indberetningen, skal I kontakte Tilbudsportalens support på telefonnummer 72 20 00 35 - hverdage mellem kl. 9.00-14.00.
Husk at have jeres tilbud-id parat. I finder ide-nummeret på oversigtssiden i indberetningsløsninger for plejefamilie og tilbud.
I kan også skrive til support@tilbudsportalen.dk. Husk at skrive dit tilbuds-id i mailen.